Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστροφή....
Γεια σας και χαρά σας φίλες και φίλοι .
Εδώ και δυο χρόνια έχω εγκαταλείψει τη δραστηριότητά μου στο blog μου: http://balomata.blogspot.gr.
Ο βασικός λόγος είναι ένα ατύχημα που είχα στις 29 Ιουνίου 2014.  δόξα τῷ Θεῷ  ήταν κάτι που ξεπεράστηκε σιγά σιγά.
Ο δεύτερος λόγος είναι το ότι κάποιο τεχνικό πρόβλημα υπάρχει με το  http://balomata.blogspot.gr, που δεν μπόρεσα, παρ όλες μου τις προσπάθειες να επιλύσω.
Το πρόβλημα είναι ότι θα κάνω τώρα αυτή την ανάρτηση και οι φίλοι μου δεν ενημερώνονται.
Ίσως κάποια ή κάποιος φίλος, που γνωρίζει, να με βοηθήσει,
Στο διάστημα αυτό των δυο χρόνων ασχολήθηκα πολύ με διάφορες κατασκευές.
Σκοπεύω σιγά σιγά να τα μοιραστώ και πάλι μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι Σοφία μου που σε βρίσκω κι εδω, ελπίζω να το συνεχίσεις το μπλογκ.Κι εγω τόχω ολίγον παραμελήσει,αλλά όπου κι αν γυρνάω πάντα στην αγκαλιά του επιστρέφω! Εκεί είναι το σπίτι μου,που ξεδιπλώνω όλο μου τον εαυτό.
    Καλή δημιουργικη συνέχεια λοιπόν και ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που συναντιόμαστε κι εδώ, Χαρά μου. Αν δεις ...θα διαπιστώσεις ότι σε ακολουθώ πολύ καιρό και έχω κάνει και σχόλια στο blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή