Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Το παλιό λιοτρίβι....

Ο Γιάννης και η Μαρία.
Το σπίτι είναι γωνιακό, στον κεντρικό δρόμο..
Ξεκινάω σήμερα ένα νέο θέμα"ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ"
Το πρώτο σπίτι. που θα σας παρουσιάσω βρίσκεται στο Παλαίκαστρο Σητείας και είναι το σπίτι του Γιάννη και της Μαρίας. Είχαν ένα παλιό λιοτρίβι και ιδού......


Η Μαρία

Μια υπέροχη γωνιά, κάτω από τη σκάλα.


Τα παλιά σκαμνάκια εωσωματώθηκαν στο χώρο με διάφορες τεχνικές.

Λεπτομέρεια  ντεκουπάζ στο σκαμνί.

Ανεβαίνοντα; τη σκάλα το εικονοστάσι.

Η γωνιά του καθιστικού

Προσθήκη λεζάντας


Κέντημα της Μαρίας.


Η παλιά ζυγαριά και οι πιπεριές από ύφασμα.







Το σκαμνάκι μεταμορφώθηκε με τεχνική παλαίωσης και ντεκουπάζ.

Το παλιό κιούπι έγινε βάζο.

Κατασκευές με βελονάκι διακοσμούν κάθε γωνιά.


Το ξεχασμένο βαρελάκι μεταμορφώθηκε με παλαίωση και ζωγραφική.



Μου αρέσουν τα σπίτια με άποψη. Τα σπίτια με άποψη αποπνέουν την προσωπική ματιά των ιδικτητών και κυρίως της οικοδέσποινας. Μου αρέσουν τα σπιτια , που η οπτική γωνία των δημιουργών τους φωτίζεται από χρώματα συναισθηματικά.Μου αρέσουν τα σπίτια που εκφράζουν την προσωπικότητα των ενοίκων.

Ένα τέτοιο σπίτι είναι της φίλης μου της Μαρίας. Η Μαρία γεννήθηκε στην Παναγία του Δήμου Καλαμπάκας και παντρεύτηκε Κρητικό.Τα καλοκαίρια ζει στην Κρήτη,
Το σπίτι τους ήταν ένα παλιό λιοτρίβι,που με το προσωπικό τους γούστο το έκαναν ένα σπίτι "με άποψη".Η Μαρία¨πάντρεψε " στοιχεία και μνήμες από τη Θεσσαλία, με ό τι παραδοσιακό και αυθεντικό βρήκε μέσα στο παλιό λιοτρίβι.
Δεν ξέρω τι θα έλεγαν οι στυλίστες και οι διακοσμητές...Εμένα πάντως όταν πίνω τον καφέ μου στη Μαρία...., δε μου δίνει καρδιά να φύγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου