Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Μανταλένα

                             ΤΑ ΥΦΑΝΤΑ ΤΗΣ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑΣ


Αυτό το κοριτσάκι μου το δώρισε όταν έμαθε να υφαίνει

Υφαντός σελιδοδείχτης, που μου δώρισε

Λεπτομέρεια από το σελιδοδείχτη.



Υφαντό κασκόλ

ΛΟΥΡΆΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ









Μικρά σουπλά υφαντά που μου δώρισε



                      ΜΑΚΡΑΜΕ ΤΗΣ  ΜΑΝΤΑΛΕΝΑΣ



Καρδιά

Μάθημα μακραμέ

Βραχιολάκι

Πεταλούδα

Βραχιολάκι



Βραχιολάκι

Ψαράκι

Μάθημα μακραμέ

Βραχιολάκι

Βραχιολάκι που μου χάρισε



Η Μανταλένα είναι φίλη και  συνάδελφος. Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια .
  Συνυπηρετήσαμε στο ίδιο σχολείο στη Σύρο, και αργότερα  ήμασταν μαζί στη Γερμανία. Η φιλία μας έκανε  το συναίσθημα της νοσταλγίας για την πατρίδα υποφερτό. Ζούσαμε σε διαφορετικές πόλεις, αλλά συναντιόμασταν πολύ συχνά τα Σαββατοκύριακα. Έχουμε ζήσει πολύ όμορφες οικογενειακές στιγμές και η φιλία μας κρατάει χρόνια........
Η Μανταλένα πάντα ήταν χρυσοχέρα. " Πιάνει το χέρι της" * και πάντα έφτιαχνε όμορφα και χρήσιμα πράγματα ακολουθώντας οδηγίες γερμανικών περιοδικών. Θαύμαζα κι αυτή της την πλευρά και την εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Τώρα είμαστε και οι δυο συνταξιούχοι. Εκτός από τη φιλία μας έχουμε και κοινά ενδιαφέροντα. Η Μανταλένα ασχολείται με πολλά.
Έμαθε να υφαίνει στον αργαλειό , πήρε μαθήματα βαφής νημάτων με φυτικά και ζωικά υλικά, ikat,shibori,κατασκευή τσόχας κ.ά Τώρα μαθαίνει μακραμέ (κομποδετική ή δεσιά), έμαθε να πλέκει καλαθάκια από εφημερίδες.
Θεωρώ λοιπόν ότι είναι τιμή μου να έχει και η Μανταλένα μια περίοπτη θέση στο μπλοκόσπιτό μου.

*είναι μια έκφραση που δηλώνει την ικανότητα κάποιου σε εργασίες χειροποίητες.








1 σχόλιο:

  1. με συγκινεί η αγάπη σου στις φίλες σου και που τους έχεις ξεχωριστή θέση στη καρδιά και στο μπλοκόσπιτο σου...μπράβο που τις στηρίζεις..να χαρείς τα όμορφα δώρα της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή