Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Μερικά δωράκια της τελευταίας στιγμής.


Το γούρι της Μαρίκας



Το γούρι της Μαρίας.


Αύριο θα συναντηθώ με δυο καλές μου φιλενάδες. Τη Μαρίκα και τη Μαρία. Η Μαρία είναι η χρυσοχέρα, για τη οποία συχνά γράφω εδώ στο μλποκοσπιτάκι μου. Θα πάμε για βόλτα στο κέντρο, θα αγοράσουμε και διάφορα υλικά χειροτεχνίας και μετά θα πιούμε το καφεδάκι μας σε κάποια ήσυχη γωνιά.
Εκτός από την αγάπη μου ήθελα να τους κρατάω και ένα μικρό δωράκι. Τα αγοραστά τα έχουμε απαγορεύσει μεταξύ μας. Κάθισα λοιπόν απόψε και έφτιαξα δυο γούρια.Δεν έφτιαξα και για τις δυο τα ίδια για δυο λόγους. Η Μαρία έχει ήδη το γούρι με το Βασιλάκη από εμένα. Ήθελα λοιπόν να της φτιάξω κάτι νέο και αυτοσχεδιάζιντας έφτιαξα τη μπότα του Βασιλάκη. Επειδή όμως δεν ήμουν σίγουρη για το απαοτέλεσμα δεν έφτιαξα το ίδιο και για τη Μαρίκα.

2 σχόλια:

  1. ειναι πολύ όμορφα και τα δύο...μπράβο που κάνετε δώρα η μια στην άλλη χειροποιήτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δελφινάκι μου, όλα έχουν δοθεί με πολλή αγάπη. χαιρόμαστε σαν παιδιά κάθε φορά που τα ανταλλάσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή