Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Δοκιμή στο ντεκουπάζ

Πολύ μου αρέσει η τεχνική του ντεκουπάζ. Προσπαθώ να ενημερωθώ παρακολουθώντας σχετικά βίντεο. Κάτι έχω καταλάβει. Είχα και την ευκαιρία να γνωρίσω το Βάλε φαντασία  .
Πήγα σε δυο σεμινάρια που έκανε το Βάλε φαντασία , πολλά είδα , αρκετά κατάλαβα, αλλά πρακτική.... τίποτα.
Χθες βράδυ όμως δεν άντεξα. Είπα να πειραματιστώ .
έψαξα και βρήκα αντικείμενα , που ήταν για κάποιο λόγο σε αχρησία
Ένα  χαλασμένο επάργυρο μπολάκι
 Ήταν πολύ όμορφο αυτό το επάργυρο μπολάκι και μου το είχε δωρίσει μια φίλη . Αν και είχε χαλάσει μέσα δεν ήθελα να το αποχωριστώ. Σκέφτηκα λοιπόν να το επαναφέρω σε χρήση  εφαρμόζοντας την τεχνική του ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα. Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα. Φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω, μην τυχόν και χαλάσει το ντεκουπάζ, αλλά θα το έχω σαν διακοσμητικό .
Ένα γυάλινο ρεσό
Το δεύτερο ρεσό (μια πλευρά)

Η άλλη πλευρά

2 σχόλια:

  1. Αχ! τι καλή που είσαι!!! Κι εμένα μου αρέσουν επειδή κυρίως είναι η πρώτη μου προσπάθεια. Λίγο παράτολμη βέβαια, μιας και ακόμα οι γνώσεις μου στο θέμα είναι ανεπαρκείς, αλλά ...ο τολμών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή