Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ

Όλα τα υλικά στο τραπέζι
Το βούτυρο δεν το βάζω στο μίξερ. Μου είπε κάποτε ένας ζαχαροπλάστης ότι στο μίξερ τραβάει περισσότερο αλεύρι και γίνονται πολύ σκληροί.
Το αλεύρι πάντα φρεσκοκοσκινισμένο.


Έτοιμη η ζύμη


Το φουντούκι ή το αμύγδαλο το βάζω όταν η ζύμη μου γίνει συμπαγής. Διαφορετικά θα τραβήξουν υγρασία και δε θα είναι τραγανά.

Απλώνω τη ζύμη στο ξύλο κοπής και κόβω με φορμάκια .


Ψήνω στους 180c

Ζεστοί μέσα στη ζάχαρη άχνη

Την άχνη ζάχαρη την έχω κοσκινίσει σε δυο ξεχωριστά σκεύη και εκεί μέσα βουτάω τους κουραμπιέδες πρώτα στο ένα και μετά στο άλλο.
Τους τοποθετώ σε ένα σκεύος αποθήκευσης και σε κάθε στρώση πασπαλίζω ζάχαρη άχνη

Και του χρόνου με υγεία.

Όπως βλέπετε έχω χρησιμοποιήσει και μεγάλες και μικρές φόρμες. Όμως σε άλλο ταψί ψήνω τις μεγάλες και σε άλλο τις μικρές.

Τη συνταγή θα τη βρείτε ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο γλυκό ειναι οι κουραμπιέδες....είδα και σχήματα και γω κάνω σχήμα καρδίες και αστεράκια
    και τους κανονικούς στρογγυλούς και οβάλ
    καλά χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, έχεις δίκιο, ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, οι οβάλ είναι οι πραγματικοί κουραμπιέδες. Επειδή ήμουν πολύ κουρασμένη τεμπέλιασα και προτίμησα μόνο τις φόρμες. Όμως εκείνο που μετράει είναι η γεύση. Να είμαστε καλά να ξαναφτιάξουμε και οβάλ.
    Φιλάκια και χιλιάδες ευχούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή