Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Το χαμόγελο της φύσης

Η φύση μας χαμογελά. Κι αυτό το χαμόγελο είναι αγνό και δε ζητά ανταλλάγματα. Ακολουθεί και σέβεται τους συμπαντικούς νόμους. Κάθε δημιούργημά της είναι ένα χαμόγελο. Μυριάδες χαμόγελα της φύσης γύρω μας κι εμείς τα αγνοούμε, τα προσπερνάμε...... Τυλιγόμαστε στην ομίχλη της γκρίνιας μας και της απαισιοδοξίας. Κι όμως .....αν μπορούσαμε να τα δούμε θα χαμογελούσαμε κι εμείς μαζί της .Δε θα αρχίσω να καταγράφω τα μυριάδες μηνύματα χαράς που μας περιβάλλουν.
Ας μπω όμως στο θέμα:
Έχω μεγάλη αγάπη για ένα όμορφο αναρριχόμενο λουλούδι, που λέγεται στεφανωτή.

Η στεφανωτή του κήπου μου.

Έχω φυτέψει πολλές στεφανωτές . Όταν είναι ανθισμένες η ομορφιά τους και το άρωμά τους δεν περιγράφονται. Κάθε χρόνο κάνουν και καρπούς, που μοιάζουν με αβοκάντο και έχουν μέσα τους σπόρους.
Φέτος όμως δεν είδα καθόλου καρπούς και λίγο είχα στενοχωρηθεί, γιατί τα σποράκια τα δίνω στις φίλες μου και δημιουργούν τα δικά τους φυτά.

Έχω και μια νεαρή στεφανωτή από την οποία δεν έχω και μεγάλες προσδοκίες.
Σήμερα όμως είχα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από τη νεαρή στεφανωτή. Απορώ πώς δεν το είχα δει τόσο καιρό.
Η στεφανωτή είχε καρπούς και μάλιστα ο ένας είναι αρκετά μεγάλος. Χάρηκα τόσο πολύ. Μπορώ να πω ότι

αυτό το χαμόγελο της φύσης μου έφτιαξε τη μέρα μου.


Οι καρποί


Προσθήκη λεζάντας
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου