Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ...




Τώρα που το μυαλό άρχισε να φυραίνει ,πήραν τα σκήπτρα τα χεράκια μου. Καιρός δεν ήταν; Πολλές φορές σκέπτομαι ότι αν ο Θεός μου αφήσει γερά τα χέρια μου και κάποιο υπόλοιπο μυαλού, θα είμαι ευχαριστημένη.






Από παιδί αγαπούσα να φτιάχνω πράγματα από παλιά αντικείμενα. Η εργασία μου ως εκπαιδευτικού δεν έγινε εμπόδιο, αντίθετα μάλιστα, αν και δεν υπήρχε πολύς ελεύθερος χρόνος. Όταν όμως πήρα τη σύνταξή μου άρχισα να ασχολούμαι με "δουλειές του χεριού" για να χαλαρώνω στον ελεύθερο χρόνο μου.
Το γεγονός ότι η μητέρα μου ήταν πολύ άρρωστη για πολλά χρόνια με κρατούσε  σε εγρήγορση, όταν κατά διαστήματα τη φρόντιζα, για πολλές ώρες στο σπίτι .Αυτός ο καιρός ήταν πολύ δημιουργικός για μένα.



Η μητέρα μου, όταν άρχισε να φεύγει στο δικό της ανεξιχνίαστο κόσμο.









Έπλεκα με το βελονάκι και δημιούργησα κάποια  όμορφα και χρήσιμα πράγματα  για το σπίτι. Έμαθα μακραμέ,  λασέ, ξεκίνησα κοπανέλι, που δυστυχώς άφησα στη μέση επειδή μετακομίσαμε στην επαρχία. Είχα δημιουργήσει  ένα οπλοστάσιο στον τομέα της χειροτεχνίας που δε με άφηνε να πλήξω. Στην επαρχία πού ζούμε εδώ και χρόνια
έμαθα κέντημα μηχανής από μια καλή κυρία.
Όλες αυτές οι δεξιότητες με βοήθησαν να γίνω μια καλή "μπαλωματού" αξιοποιώντας τα πάντα. Κουμπιά, παλιά ψεύτικα κοσμήματα, αποκόμματα υφασμάτων, χάντρες και  ότι άλλο βρεθεί στο δρόμο μου, φτιάχνω μικρά πραγματάκια και τα  χαρίζω όπου αγαπώ. Ειδικά τώρα με την κρίση αυτές οι κατασκευές μου δίνουν τη δυνατότητα να δείξω αγάπη χωρίς υλικό κόστος και χωρίς να υποχρεώνω κανένα.
Μου αρέσει πολύ να  μαθαίνω και ό τι ξέρω να το μοιράζομαι. Σαν εκπαιδευτικός αυτό δεν έκανα; Η γνώση πρέπει να μεταδίδεται και όχι να  φυλακίζεται. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να μοιραστώ με όποια ενδιαφέρεται όσα έμαθα και μαθαίνω.
 Από το παλιό τα χέρια δημιουργούν το καινούριο. Με υλικά απλά, καθημερινά, άχρηστα η φαντασία σχεδιάζει και τα χέρια εκτελούν. Μικρά πραγματάκια, άλλοτε χρήσιμα κι άλλοτε διακοσμητικά, έγιναν για μένα αγγελιοφόροι αγάπης σε όποιο τα χαρίζω. Θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας και να σας  βοηθήσω, αν θέλετε, να τα φτιάξετε κι εσείς. Μαζεύω κουμπιά, άχρηστα   φο μπιζού. Περισσεύματα από δαντέλες, κορδέλες, υφάσματα. Όταν θέλω να φτιάξω κάτι ψάχνω τα υλικά μου και ανάλογα προχωράω. Αγοράζω ελάχιστα πράγματα (χάντρες,  μαγνητάκια, κορδέλες ,τσόχες, κόλλες…) Κόστος οικονομικό ελάχιστο. Αξία συναισθηματική πολύ μεγάλη. Εξάλλου τα χέρια δε δουλεύουν από μόνα τους. Το μυαλό είναι ο εμπνευστής, ο σχεδιαστής, ο υπεύθυνος επιστάτης. Είναι λοιπόν κι ένας καλός τρόπος να κρατάμε το μυαλό σε δημιουργική εγρήγορση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου